2016. október 3., hétfő

Anyuka elkezdte, én befejeztem



Az eredetileg párnának készülő horgolmány az utóbbi napokban végül más funkciót kapott. Hátizsák lett belőle :)
Anya adta meg a kezdő löketet, azzal, hogy pár hónapja elkészítette a táska elejét. Azt a részt ahol a kör van. Ezt a szépséget a múlt héten megtaláltam, (kutakodtam nagyobb horgolótű után :) ) és mivel még nem volt befejezve egyből tudtam, hogy ezt kár lenne "elpazarolni" egy párnára. Volt egy hatalmas gombolyag saját festésű mustáros sárgás színű gyapjú fonalam, amit igaz ugyan, hogy másra szántam, de végül neki is a "hátizsákká válás" lett megírva :D
Gyorsan neki is láttam az oldalak meghorgolásának. Egy számomra új mintával készítettem, azért mert nem akartam, hogy ugyanolyan legyen az oldal/aljának textúrája, mint az elő és hátlapnak.


Szegény begyulladt bölcsességfogamnak hála, az elmúlt másfél hétben igen sokat időztem a budapesti szájsebészeten. Ebben, azt leszámítva, hogy ideiglenesen meggyógyították a fogam (addig, míg ki nem húzzák) egy jó dolog volt még, hogy a várakozások alatt készre sikerült horgolnom a táskát. S az utolsó napokban már a kész zsákocska kísért el a kezelésekre.


A táska meghorgolása, valamint az összeállítása sem volt ördöngösség. Szépen összehorgoltam a megfelelő oldalakat a megfelelőkkel, rája öltögettem a 2 fagombot, varrtam bele egy bélést, meg az aljára tettem merevítőnek egy kis fa lapocskát, ami majdnem passzolt is bele :)  Hátára meg egy-egy pántot.




Ééés, akkor így néz ki, kész állapotában :)





(igyekeztünk spontánnak tűnő képeket készíteni, hát így sikerültek)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése