2017. február 15., szerda

BoldogÚjÉv


Az Újév beköszöntével igen sok terén az Életemnek pozitív irányú változások örvendeztetnek. Mind a jövőbeli terveimet illetően, magánéletemben, érdeklődési körömbe illeszkedő alkalmak terén, muzsikálásban, emberekhez való viszonyulásomban, táplálkozásomban, gondolkodásomban és még sorolhatnám. Az Élethez való hozzáállásom is gyökeresen megváltozott, változik, fejlődik folyamatosan, rengeteg új impulzus ér, amiknek köszönhetően egyre jobb és jobbnak érzem az életem, jobban érzem magam. Tudatosan kezdem alakítani a gondolataimat, tudatosabban táplálkozom, élek. :) Igaz ezek már a múlt év vége felé elkezdődtek, de ugyebár szeretünk konkrétabb időpontokhoz kapcsolni ilyen dolgokat, így az Új évet adtam meg indulási pontnak.
Beleszerettem az Életbe, az Életembe. :)  Minden pillanatát élvezem.
Egy szó mint száz, energikusan, feltöltődve, boldogan, magabiztosabban indítottam az Évet. Teljes nyugalommal és bizalommal tekintek most mindenre  a jövőre, a rám váró feladatokra:)
Végre újra elérkezettnek látom az időt a bejegyzések írásának, remélem egyre többet fogok tudni írni, mert rengeteg megosztani való gondolatom van :)





Tervezek egy sorozatot indítani, aminek címe:

A természetesség megszépít 
(kívül-belül egyaránt)



Ezekben a bejegyzésekben, amik majd ezt alcímet viselik, különböző általam is használt természetes tisztálkodási szerekről, praktikákról, környezettudatosabb megoldásokról, egészséges elemek használatáról fognak szólni a fürdőszobában!
Célom ezzel, hogy megmutassam, egy-két különlegesebb hozzávaló segítségével, (lúg, kakaóvaj...) otthon is bárki elkészíthet magának olyan eszközöket, szereket, amikkel nemcsak a környezetünket óvjuk, de saját magunknak is sokkal jobbat teszünk. 
Engem nagyon felháborított, hogy nincsen róla pontos tudomásom, hogy miket tesznek egyes kencékbe. Azok a termékek, amik elvileg "bio" és "természetes" címkékkel vannak ellátva, azok közül is jónéhány nem felel meg a mércémnek. A kozmetikai ipar nem köteles minden összetevőt feltüntetni az egyes szereken.
Én márpedig mindenről szeretnék tudni, amit magamra kenek. És ez szerintem úgy a legegyszerűbben megoldható, ha én magam készítem el, és szeretném a tapasztalataimat a Nagyvilággal is megosztani. :)








Ezen felül természetesen folytatok mindent ugyanúgy, ahogyan eddig, események, tapasztalatok, praktikák, alkotások leírását. valamint Nagypapámmal szeretnék kicsi többet foglalkozni, ugyanis falusi gyerkőc révén rengeteg mesélnivalója akad mindig a számunkra, amit nagyon szeretnék ilyenfajta felületen is dokumentálni, remélem azokat is szívesen olvassátok majd! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése