2017. július 22., szombat

Újra itt

Annyiszor elterveztem, hogy na akkor ma írok egy bejegyzést, de aztán valahogy mindig elmaradt. De nem is nagyon bántam, hisz, azért szeretem és kezdtem el ezt a műfajt, a blogolást, hogy ne legyenek kötöttségek, akkor írhassak mikor én szeretnék, és arról amiről én akarok. Akkor írok, mikor jön ihlet :)



A nyaram úgy néz ki, hogy egy hetet töltök teljes egészében itthon, a többi itthon töltött idő az a valahonnan megérkezés-valahova elindulás közti 1-2 nap. :) Nem unatkozom egy percet sem.:) Mikor itthon vagyok akkor is vagy utcazenélek vagy dolgozom.
Hálás vagyok, amiért ilyen élményekben bőséges ez a nyár, és szeretném megosztani az élményeimet szépen sokjában. Úgy terveztem, hogy mindegyiket valamilyen nagyobb téma köré építem, ami a legfontosabb volt számomra az adott eseményen, és nem teljes egészében az ott történt dolgokat írom le.
A másik dolog amiért még nagyon hálás vagyok, hogy azzal amit az egyik legjobban szeretek csinálni, a muzsikálás, azzal keresek pénzt. Ez valami fantasztikus érzés. Fesztiválokra, esküvőkre vagyunk hivatalosak, ahol zenélnünk kell, másoknak mosolyt csalni az arcára, és ezért honoráriumot is kapunk, hát milyen csoda dolog ez.

Remélem átfogom tudni adni élményeim, gondolataimat a következő bejegyzésekben! :)





1 megjegyzés: